Particulieren - aanpak

1. De start
We beginnen met een persoonlijke intake. Hierin bepalen we samen hoe jouw startsituatie eruit ziet. Dit doen we door een kennismakingsgesprek en het invullen van een vragenlijst. Vervolgens stellen we samen de doelen vast die jij wil realiseren. Tenslotte kijken we ook of je de juiste schoenen en kleding hebt om hard te lopen.

Duur intake: 1 uur.

2. De uitvoering
Je neemt deel in een klein groepje van maximaal 5 personen. Samen lopen is gezelliger. Daarnaast kun je elkaar stimuleren en ervaringen uitwisselen. Het is ook mogelijk om privélessen te volgen. Runningtherapie duurt 12 weken. Twee keer per week loop je met de groep. Voor het beste resultaat adviseer ik je om daarnaast nog 1 keer per week zelf te lopen. Halverwege evalueren we de voortgang en stellen we eventueel de persoonlijke doelen bij. De voortgang wordt door jou zelf bijgehouden in een logboek.
 
- Locatie: 
we verzamelen bij de hoek van de Van Alkemadelaan/Pompstationweg om van daaruit lekker de duinen in te gaan.


- Dag en tijd:
  • woensdag om 09.00 of om 19.00 uur (je kunt dus kiezen wat jou het beste uitkomt)
  • zaterdag om 09.00 uur
- Duur:  ca 1 uur, inclusief warming-up, lopen en cooling down.

3. De afronding
Aan het eind stellen we samen vast welke vooruitgang je hebt geboekt en of dit in overeenstemming is met je persoonlijke doelen. Na de cursus moet het mogelijk zijn om op eigen houtje hard te lopen. Natuurlijk kun je nog eens bellen of langskomen voor advies, een schouderklop of vragen. Vaak gaan mensen door met hardlopen, al dan niet in een loopgroep.
Vanwege mijn samenwerking met een hardloopgroep in Den Haag kun je naadloos overstappen. Ik zal zorgen dat zij de juiste informatie over jou ontvangen. En het staat je natuurlijk vrij om je eigen loopgroep te kiezen.
                                                                        
Wil je meer weten, neem dan contact met mij op